سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] آنان را طاعت دارید که در ناشناختنشان عذرى ندارید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :8
کل بازدید :3532
تعداد کل یاداشته ها : 11
103/2/9
7:3 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
مهردادواحدی[0]
باسلام خدمت دوست های گلم مهردادواحدی از استان خراسان رضوی _مشهد الرضا مقطع تحصیلی پیش دانشگاهی رشته ی انسانی امسال هم کنکوری92 ام برام دعا کنید که رتبه خوبی بیارم

خبر مایه

جملات عاشقانه و احساسی جدید

من نه فرهادم ، نه مجنونم ، نه بیژن   !
من همان عاشقِ ساده دلِ تنهام که بی تو هیچم  . . .
::
::
راه که میروی ، عقب می مانم !
نه برای اینکه نخواهم با تو همقدم باشم !
میخواهم پا جای پایت بگذارم و مواظبت باشم !
میخواهم ردپایت را هیچ خیابانی در آغوش نکشد . . .
تو فقط برای منی . . .
::
::
وقتی زن میگوید : دلم برایت تنگ شده ، یعنی دوستت دارد . . .
جمله ”دلم برات تنگ شده ” برای زن عمیق تر از تمام اقیانوس ها ست .
فهمیدن زن سخت نیست ، فقط باید صدای ضربان قلبش را شنید . . . !
که عاشقانه می تپد ، نه بی دلیل . . . !
::
::
می پرسی : چقدر دوستم داری ؟
میخندم : جهان را متر کرده ای ؟
::
::
عشق ?عن? ؛ ?ک نفر هست که بدون فکر بهنت?جه و آ?نده ، هر روز ب?شتر از د?روز دوستت داره . . .
::
::
اگه نهایت دوست داشتن درقطره ی باران است ، من دریا را تقدیمت میکنم . . .
::
::
آسمان نیستم که هر پرنده سهمی از من باشد
من آن پرنده ام که سهم آسمانش را از چشمان “ تو ” میخواهد . . .
::
::

دوس دارم ببرمت یه جای شلوغ ، خیلی شلوغ !
وایستم اون وسط نگات کنم !
بگم اینارو میبینی ؟
بگی آره !
بگم تو هیاهوی همه این آدما ، بازم من چشمام فقط دنبال تو میگرده !
دلم برای تو تنگ میشه . . .
صداهاشونو می شنوی ؟
بگی آره !
بگم تو اوج همین صداها دلم دنبال صدای تو میگرده . . .
بگم حالا چشماتو ببند ، بگو چه حسی داری !
بگی انگار گم شدم بین یه عالمه غریبه ، بگم اگه نباشی گم میشم بین یه دنیا غریبه . . .
::
::
قایقت می شوم
بادبانم باش
بگذار هرچه حرف پشت مان می زنند مردم
باد هوا شود
دورترمان کند !
::
::
هم نیست چقدر طول بکشد ، مهم این است که عشق واقعی همیشه ارزش انتظار را دارد !
::
::
مهم ن?ست اگه همه بگن د?وونه ا?م !
مهم ا?نه که ما همد?گه رو دوست دار?م و از با هم بودن لذت م?بر?م . . .
تقد?م به کس? که عشقش پاکه . . .
::
::
گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .
::
::
ماندن به پای کسی که دوستش داری . . .
قشنگ ترین اسارت زندگی است !
::
::
هوا را هر چقدر نفس بکشی باز هم برای کشیدنش بال بال میزنی
مثل تو
هر چقدر که باشی ، باز هم باید باشی
می فهمی چه میگویم ؟
بودنت مهم است !
::
::
به هر کسی که می رسی ، می گویی :
آدم فقط یکبار عاشق می شود
دروغ است
تو باور نکن
مثلاً خود من
هرروز، دوباره، عاشقت می شوم
::
::
عشق یعنی آنجا که دهانها جسارت گفتن ندارند قلب ها می زنند زیر آواز !
::
::
عشق مثل پرواز است ، بالا رفتنش جسارت می خواهد ، بالا ماندنش لیاقت !
::
::
عشق اگر پیدا شد که دیگر عشق نیست ، معرفت است
عشق از آن رو هست که نیست
پیدا نیست و حس می شود . . .
::
::
من از چشمان “ تو ” چیزی نمی خواهم به جز گاهی نگاهی . . .
::
::
تمام حجم خیالم از تو لبریز است
دنیای خیالم کوچک نیست ، تو بی نهایت عزیزی . . .
::
::
معجزه اون اس ام اس هست که میتونه حال تورو تو یه ثانیه عوض کنه ، مانند تو . . .
::
::
دو تا صدا هست که خیلی دوستشون دارم:
1) صدای تو وقتی هستی . . .
2) صدای SMS هات وقتی نیستی . . .
::
::
گونه هایت را برای دست هایم می خواهم
پیشانی ات را برای لب هایم
خودت را برای زندگی ام
می بینی ؟
برای خودم هیچ نمی خواهم ؟!

 


92/3/11::: 8:0 ع
نظر()